| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Link Nintendo Mod

|
Geplaatst: ma dec 17, 2007 12:23 pm Onderwerp: Nieuwe Nintendo Site |
|
|
Hij is er nu al een tijdje, en de meeste van jullie zullen hem wel al hebben gezien. De nieuwe Nintendo site, is samen met de nodige updates voor de Wii ( o.a. het kanaal waar je Wii Sterren kan omzetten voor Wii Punten ).
Nou is mijn vraag wat vinden jullie van deze nieuwe site.
Zelf vind ik hem minder mooi, dan de oude en aan de ene kant iets overzichtelijker, maar ook weer minder overzichtelijk , maar het irritanste vind ik nog dat ik geen sterren meer krijg voor inloggen, ook al waren het eerst maar 5, elke dag 5 is toch nog redelijk veel  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
ds- games Wannabe Gamer

|
Geplaatst: ma dec 17, 2007 6:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben het met je eens. Iedere dag 5 is toch nog in een maand 150 sterren. Ik vind het echt jammer dat dat er niet meer is. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
kokoboy11 Eigenaar

|
Geplaatst: ma dec 17, 2007 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad mee eens
Ik heb gisteren nog iets besteld op de site  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Link Nintendo Mod

|
Geplaatst: di dec 18, 2007 12:15 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb vandaag ook gezien dat ze wat verkeerd hebben gedaan met mijn profiel, ik had opeens intresse in spellen die ik haat en ik had consoles die ik helemaal niet heb, volgens mijn profiel Ik heb alleen 1 ding niet terug kunnen veranderen en daarom denken ze nu dat ik een maandje later jarig ben nou ja  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Link Nintendo Mod

|
Geplaatst: wo dec 19, 2007 12:46 pm Onderwerp: |
|
|
Sorry voor Dubbelpost, maar ik heb vandaag weer dingen gemerkt op de Nintendo site.
Niet alleen zijn me spellen minder sterreard, op het kaartje staat wel 250, maar ik krijg nog maar 200 maar ook werken somige oudere spellen die ik nog niet had geregistreed niet Hierdoor is het gewoon veel te moeilijk om nog genoeg sterren te krijgen  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|