Console Heaven :: Bekijk onderwerp - Nieuwe Nintendo Site
Console Heaven forum index
 HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   PortalPortal   InloggenInloggen 

Nieuwe Nintendo Site

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Console Heaven forum index -> Game Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Link
Nintendo Mod
Nintendo Mod

BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2007 12:23 pm    Onderwerp: Nieuwe Nintendo Site Reageer met quote

Hij is er nu al een tijdje, en de meeste van jullie zullen hem wel al hebben gezien. De nieuwe Nintendo site, is samen met de nodige updates voor de Wii ( o.a. het kanaal waar je Wii Sterren kan omzetten voor Wii Punten ).

Nou is mijn vraag wat vinden jullie van deze nieuwe site.

Zelf vind ik hem minder mooi, dan de oude en aan de ene kant iets overzichtelijker, maar ook weer minder overzichtelijk Razz, maar het irritanste vind ik nog dat ik geen sterren meer krijg voor inloggen, ook al waren het eerst maar 5, elke dag 5 is toch nog redelijk veel Razz
Wannabe Gamer

BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2007 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben het met je eens. Iedere dag 5 is toch nog in een maand 150 sterren. Ik vind het echt jammer dat dat er niet meer is.
Eigenaar
Eigenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2007 7:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad mee eens

Ik heb gisteren nog iets besteld op de site Wink
Nintendo Mod
Nintendo Mod

BerichtGeplaatst: di dec 18, 2007 12:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb vandaag ook gezien dat ze wat verkeerd hebben gedaan met mijn profiel, ik had opeens intresse in spellen die ik haat en ik had consoles die ik helemaal niet heb, volgens mijn profiel Razz Ik heb alleen 1 ding niet terug kunnen veranderen en daarom denken ze nu dat ik een maandje later jarig ben nou ja Razz
Nintendo Mod
Nintendo Mod

BerichtGeplaatst: wo dec 19, 2007 12:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry voor Dubbelpost, maar ik heb vandaag weer dingen gemerkt op de Nintendo site.

Niet alleen zijn me spellen minder sterreard, op het kaartje staat wel 250, maar ik krijg nog maar 200 Sad maar ook werken somige oudere spellen die ik nog niet had geregistreed niet Crying or Very sad Hierdoor is het gewoon veel te moeilijk om nog genoeg sterren te krijgen Sad
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Console Heaven forum index -> Game Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: