Waarschijnlijk lag het onderaan in de kast bij kokoboy.
Ik vind het spel er grappig uitzien. Ik vind het ook mooi dat het zowel in first person als in 3th person er goed uit ziet. Misschien kun je wat over de verhaallijn vertellen, wat ik kan uit het filmpje het doel niet echt halen.
De graphics zien er idd goed uit. _________________ ('http://nindra.artemis-fowl.net/phppng/afsig.png')
Ik heb het spel zelf gister bij de videotheek gehaald, dus heel veel kan ik niet vertellen.
Het doel van het verhaal is dat je tegen vijanden en uiteindelijk bosses moet vechten om van hun ''Bounty'' te krijgen, deze ''bounty'' kan je inruilen tegen Moolah, de munteenheid van Oddworld.
Ik ben nu zelf bij een stuk dat ik 20.000 Moolah moet verzamelen voor een of ander document, en dat is NOGAL lastig
Een normale vijand levert in het begin ongeveer 20 tot 25 bounty op.
De Bosses zijn altijd verschillend, zoals ik eerst 600 bounty kreeg en na de volgende 800 bounty enz.
Je kan de vijanden vangen door ze eerst een soort van bewusteloos te slaan, en dan moet je ze vangen door de X-Knop ingedrukt te houden. Natuurlijk zijn er allemaal verschilldende vijanden, zo heb je een normale vechter, die je alleen maar slaat, maar ook monsters met een spike-armor die je niet kan slaan, maar moet verslaan in F-P
Als je nog meer vragen hebt zal ik ze proberen te beantwoorden. _________________