Console Heaven :: Bekijk onderwerp - Pokemon Mystery Dungeon - Blue rescue team
Console Heaven forum index
 HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   PortalPortal   InloggenInloggen 

Pokemon Mystery Dungeon - Blue rescue team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Console Heaven forum index -> Nintendo DS
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alex
Sony Moderator
Sony Moderator

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2007 11:49 am    Onderwerp: Pokemon Mystery Dungeon - Blue rescue team Reageer met quote

Een heel leuk spel van de pokemon serie! In dit spel ben je geen trainer en laat pokemon voor jouw vechten, maar je bent zelf een pokemon! het verhaal is dat je in het rijk van de pokemon komt (met jouw eigen naam) en op eens een pokemon bent. Je maakt een goede vriend en samen richten jullie een rescue team op dat pokemons in nood helpt! In het postkantoor hangen de noodgevallen op een prikbord, je moet ze aannemen en in de dungeons onder of boven de grond de pokemons redden. je komt ook andere rescue teams tegen en droomt steeds van een onbekende pokemon... Een leuk spel dus! Very Happy

Hier een filmpje voor Mystery Dungeon:

Populaire Gamer

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2007 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het spel is erg leuk, de verhaallijn is snel uitgespeeld, maar dan kan je altijd nog verder gaan Very Happy

Als je een keer geen zin hebt om de verhaallijn te spelen, dan ga je gewoon lekker naar het prikbord en daar haal je wat nieuwe help-requests.

Het spel gaat soms een beetje vervelen, zoals bij mij, ik heb het spel in een hoek gegooid en toen ik hem weer vond ben ik het weer lekker gaan spelen!

Ik ben nu een Psyduck en ik vind het spel nog steeds wel grappig Razz
Eigenaar
Eigenaar

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2007 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad een leuk spel
Ben volgens mij een charizard maar als je een paar plaatjes en filmpje(s) erbij doet dan plaats ik het in het review sub-forum
Nintendo Mod
Nintendo Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2007 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een heel leuk spel. Het verhaallijn had je snel uitgespeeld, maar daarna komt ook nog een heel verhaal waar je heel lang mee bezig bent. Naar een tijdje wordt het wel saai, maar dan is het naarderhand wel weer leuk om af en toe te spelen Wink

BTW Kokoboy11 er staat al een filmpje bij en een filmpje is niet zo belangrijk voor een review het gaat om de tekst en dit is lang niet genoeg dus ik snap niet waarom jij het in het review topic wilt doen Confused

Oh ja Alex keep up the good work Wink
Nieuwe Gamer

BerichtGeplaatst: do okt 18, 2007 11:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb em hellemaal uitgespeeld (verhaal lijn dan) Alleen die was wel van een vriend maar ik ga wel deel twee kopen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail AIM naam MSN Messenger
Link
Nintendo Mod
Nintendo Mod

BerichtGeplaatst: do okt 18, 2007 2:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Deel 2 wordt inderdaad erg leuk, alleen ik heb gehoord dat er veel event pokemons in komen Very Happy
Nieuwe Gamer

BerichtGeplaatst: vr nov 02, 2007 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb zelf Pokemon Mystery dungeon Red Rescue Team. Leuk spel alleen verdomd irritante melodietjes als je lang in een kerker vast zit. Verder heb ik me helemaal ingeleefd in het spel. Ook wel leuke jobs om te doen en best gaaf om zelf een pokemon te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
ds- games
Wannabe Gamer

BerichtGeplaatst: ma nov 26, 2007 12:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het spel is wel leuk ja. Alleen 1 ding. IK HAAT DUNGEONS WAAR JE WEER LVL 1 WORDT. Mij lukken die dungeons gewoon niet(mss dat ik de verkeerde pokemons meepak). Ik heb het verhaallijn uitgespeeld met machop. Nu heb ik Machamp van lvl 100. Er zijn ook dingen die me opvallen zoals als de pokemon evoluveerd dat de stats hetzelfde blijven. Trouwens ik heb lucario rank Razz
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Console Heaven forum index -> Nintendo DS Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: