Youp niet te veel filmpjes met spoilers plaatsen, maar het is goed dat je het erbij zet. Wel had je dat bij SSBB ook gedaan en toen had je de spoilers nog in je tekst gezet dus dan schiet je er nog niets mee op dus dat niet meer doen he
Verder Nog een maand en een dag tot de release kan niet wachten _________________
Niet in elk filmpje van een spel hoort een spoiler te staan, maar ja dat maakt niet uit.
Ontopic:
Hoe kan je nou niet dit spel kopenXD
Maar ja er zijn inderdaad betere titels ( Zelda, Zelda, Zelda, Tales of Symphonia, Zelda, Zelda, Zelda, Zelda, Super Smash Bros. Brawl en natuurlijk Zelda ) _________________
Het is dan zover, Mario Galaxy ligt eindelijk in de winkel
Ik heb nu 2 grote sterren ( meer dan 10 van de kleinere ) en het ziet er naar uit dat ons wachten echt beloond is
De graphics zijn natuurlijk nog nooit zo goed geweest bij een Mario en het is natuurlijk ook gewoon Leuk. Het is veel afwisselende dingen dus niet steeds hetzelfde daardoor blijft het leuk _________________
Mij lijkt het een prachtgame. Ik heb hem nog niet gespeeld maar wel iemand zien spelen. Mooie graphics, leuke dingen die je moet doen. Het is echt een aanrader. _________________
Ik heb 'm afgelopen weekend op de Gameplay gespeeld. Normaal heb ik niks met mario maar ik vond het echt een tof spel! Ook wel grappig dat een tweede speler je eventueel kan helpen, al kan diegene dan minder doen dan speler 1. Mocht ik ooit genoeg geld hebben dan ga ik 'm zeker halen! En dat is de eerste keer dat ik dat zeg over een mario game. _________________
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2